nedelja, 24. november 2013

Meeeow!! :***

Heej!

Spet je tu najlepši čas v letu - mesec december - mesec obdarovanja, solidarnosti, praznovanj in prijaznosti. Najprej sem imela namen pisati o stvareh, ki so mi všeč zadnje čase, kaj sem kupila; nato pa me je obšla misel, da bi spisala blog in naredila nekaj lepega, koristnega ne le zase, ampak tudi za uboge nedolžne živali - v tem primeru mucke, ki si žal v tem vremenu ne morejo same pomagati. V bistvu si ne morejo pomagati v nobenem vremenu v letu, če so premale, zapuščene, poškodovane, lačne..

Zato sem se odločila, da bom letos tudi jaz naredila nekaj dobrega za živali - trenutno mačke; in sicer v Celju je zavod, ki sprejema mačje zapuščence in nikoli ne zavrnejo nobene, ampak se z vsemi močmi trudijo, da jim lahko pomagajo, jih nahranijo in jim ponudijo streho nad glavo.



Fotografija: PROŠNJA ZA POMOČ

Nič novega, kljub temu, da bo kmalu december, še vedno ni število muc, ki potrebujejo pomoč, nič manjše kot sredi sezone mačjih mladičev, še vedno jih je preko 200 v naših skrbništvih.
Pomoč donatorjev je zato še vedno nujna, da jim lahko nudimo hrano in veterinarsko oskrbo.
Ta majhna mucica  na sliki je naša zadnja današnja pridobitev, v tem deževnem mrzlem dnevu so jo našli sredi ceste. Je že na varnem in toplem, ter sita.

Kot vedno vas prosimo, da nam pomagate če lahko in če vam je mar.

Donacije zbiramo na trr Zavoda Mačja hiša ali preko pay pala:

Zavod Mačja hiša, Groharjeva ulica 8, Celje
TRR:
SI56 2510 0972 4737 195
odprt pri Probanki d.d.

za nakazila iz tujine:
IBAN SI56 2510 0972 4737 195
odprt pri Probanki d.d.
SWIFT: PROBSI2X.

Z obveznim pripisom: ZA JESENČKE

Če želite donirati preko Pay pala, obiščite našo spletno stran www.macjahisa.si. na levi strani zgoraj je gumb DONATE.

Hvala vsem, ki pomagate. <3

 Ekipa Mačje hiše, 24.11.2013
To je slika zadnje mucke, ki so jo danes našli v tem grdem vremenu in zanjo poskrbeli. To je slika, ki mi je dala navdih in mi dala misliti, da je treba nekaj narediti. In da se to mora začeti danes. Zdaj. Takoj. Pri nas. Pri vsakem posamezniku. Morda se nam zdi, da ne moremo kot ena oseba narediti veliko. Ampak glejte, kaj se je zgodilo s peticijo, ki smo jo par blogov nazaj lahko podpisovali po celotni Evropi. Zbrali smo 1.000.000 podpisov in USPELI! Skupaj nam lahko uspe. Evro na evro je lahko gora finančne pomoči za tiste, ki so te pomoči krvavo potrebni. 

Vem, da so tu tudi ljudje, ki si ne morejo privoščiti osnovnih potrebščin. A ljudje lahko grejo v ustanove, morda prosijo druge ljudi, da jim pomagajo. Koga pa bodo vprašale in prosile te lepe živali? Ljudje so tisti, ki so jim obrnili hrbet. Sami jim moramo pomagati, da si opomorejo in začnejo spet verjeti in zaupati.

Zato sem prišla do naslednjega sklepa:
Ker v zadnjih 14-ih dnevih prodajam stvari, ki jih več ne potrebujem, torej čevlje, nakit in oblačila, sem se odločila, da to izbiro povečam, dodam še več oblačil, ki jih ne potrebujem in velik del izkupička (skoraj vse) podarim konec meseca decembra, okrog božiča Mačji hiši in vsaj malce pomagam ubogim nebogljenim bitjem.

Mislim, da je to edino pravilno, kar lahko naredim. Tudi za ljudi bom nekaj naredila. S sestro se že dogovarjava v pisarni naše višje šole za organizacijo podarjanja reči za otroke, ki nimajo niti osnovnih potrebščin. Mesec december je mesec solidarnosti! Upam, da se vas moj blog dotakne in vsaj malce motivira. Še enkrat, evro na evro je lahko kup denarja. Skupaj lahko naredimo spremembo!!

Če bi pa morda kdo od vas želel sam donirati finance ali karkoli zavodu Mačja hiša, so tukaj potrebni podatki:

Zavod Mačja hiša
Groharjeva ulica 8
3000 Celje
TRR: SI56 2510 0972 4737 195

Račun je odprt pri Probanki d.d. Obvezen je pripis "Za jesenčke".

Mačja hiša

Seveda pa jim lahko, če ste razmišljali o pridobitvi kakšne mucke, pomagate tudi tako, da jim olajšate finančni položaj in priskrbite kakšni mucki topel dom pod vašo streho in žival posvojite.

Za vse vam bodo sigurno zelo hvaležni! Otrokom pa lahko pomagate tako, da podarite hrano Anini zvezdici (Ana je dobila nagrado Femme Fatale), ki je sigurno ena najboljših organizacij - neprofitnih in prostovoljnih!!

Lepo se imejte in se tipkamo!! V naslednjih dneh pa bom tudi sem objavila svoje stvari, ki bodo naprodaj, finance pa donirane Mačji hiši.

Love ya, Marcela 




















6 komentarjev:

  1. ooo se popolnoma strinjam s tabo, meni se živali fuul smilijo. Ljudje lahko prosimo za pomoč, živali ne morejo.

    Tako da sem huda zagovornica in fuul lepo do tebe, da boš darovala. :) Doma imam kar tri muce, ki jih je nekdo zavrgel pri nas v vasi in sem jih kar domov vzela, tako da imajo sedaj dom in hrano in zavetje. Eno sem kasneje podarila prijateljici, vidiš jih lahko na mojem instagramu. :)

    xoxo in ful dober blogec.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je, Nina.. bom precekirala :). Tudi jaz imam doma (zdaj) zavaljenega macka, ki smo ga posvojili kot dol posusenega mucka. Samo da se da pomagat :)

      Izbriši
  2. 100% podpiram in upam, da ti uspe zbrati za te mačkonarje ;) Thumbs up!

    OdgovoriIzbriši

Spremljevalci

V tem pripomočku je prišlo do napake.