Zumba? + Sprehod..

ZUMBA workout?


Zagotovo ste že slišali za eno izmed najbolj popularnih plesnih vadb zadnjega časa - zumbo. Kaj je zumba? Zumba je vadba ob glasbi, ki v glavnem vsebuje latino ritme (merengue, salsa, cumbia, reggaeton, calypso, sambo...). Pravijo, da ob eni uri zumbe porabiš vsaj 500 kalorij.. Zanimivo, kajne? Zjutraj sem pobrskala po spletu in na Youtubu poiskala to zvrst vadbe. Pridružila se mi je tudi sestra. Najprej sva se ogreli, nato pa pričeli z vajo. Moram priznati, da ne telovadim redno in da jem vse, le zdrave prehrane ne (zato so že vidne oblogice), zato sem po dobrih treh minutah postala dodobra zadihana.. Najina vadba je trajala prb. 20 minut. Imela sem dovolj. Čutila sem vse mišice telesa, tako da je zgornja trditev o porabi kalorij verjetno resnična. Pobrskala sem po spletu in ugotovila, da imajo tudi na Ptuju Zumba vadbo. Cena? Študentje (člani KPŠ) plačajo za 8 obiskov na mesec *25 eur*. Morda se oktobra pridružim ;) .. V spodnji povezavi pa si lahko ogledate vadbo zumbe:


...................................................................................................................................................................

Sprehod
No, ker sem danes želela malo biti malce bolj aktivna kot sicer, sva se s sestro odpravili na sprehod s psoma. Ker pa sem se odločila pisati blog, sva sprehod zapečatili z nekaj fotkami:
                                                                    Jaz in Tai
                                                                          Jaz in Kala
                                                          Sestra Emanuela in psička Kala
                                                                     Jaz

Uživajte v tem hladnem dnevu!
Love ya, Marcela

Komentarji