Nohti

NOHTI!!!


Katero dekle nima rado urejenih nohtov? Pa naj bodo to umetni, naravni ali kakršnikoli že, ki jih je dandanes mogoče imeti.. Sama sem bila pristaš geliranih nohtov za kar dolg čas, ker moji naravni nohti niso nikoli bili dovolj trdi. Mineva drugi mesec, odkar vztrajam pri naravnih nohtih. Pred tem sem imela neprestano gelirane. Nohtom posvetim veliko časa, vsak dan jih pridno spilim, uredim obnohtno kožico, sčistim lak, skrbno izberem novega, nato pa jih počasi na novo nalakiram. Sem takšna oseba, ki se hitro naveliča nekih stvari (zato sem si gelirane nohte tedensko, če ne še bolj pogosto, popravljala - menjala vzorec barvo konice), zato želim vsak dan drugo barvo nohtov. Pa še lak se mi okruši pri vsakdanjih opravilih, ali ko grem pod tuš. Sem pa pristaš urejenih nohtov, zato ne prenesem okrušenega laka na nohtih. 

Kaj pa barve? OBOŽUJEM barve, tisti ki me poznajo vedo, da je moja najljubša barva rožnata, sem pa vedno bolj odprta še za druge žive barve (razen RDEČE, te nikoli nisem marala, zato nikoli nisem imela oblačih ali nohtov v rdeči barvi - fuj). Na mojih nohtih so največkrat roza toni - od nežnih pa do močnih, drznih barv. Vendar imam rada tudi modro, vijolično, črno, belo, oranžno, koralno, rumeno, rjavo in seveda, moja druga najljubša NUDE barvo, ker se mi zdi elegantna in gre k vsem oufitom (ni lepšega). 

Znamke? Favoritka med znamkami je zagotovo OPI. To je najkvalitetnejša znamka lakov za nohte kar jih poznam - super čopič, super barve - nešteto odtenkov (in super imena), obstojnost in hitro sušenje. Moji najljubši OPI laki:
*Kardashian Kollection:  - Follow Me On Glitter
                                    Follow Me On Glitter (niso moji nohti)
                                      - All Kendall-ed Up
                               All Kendal-ed Up (niso moji nohti)


*Brights Collection: - My Private Jet
                                My Private Jet (moji nohti)

Doma imam te tri, črn OPI lak in bel mat OPI lak.

Drugače so še dobri lakci of NYX, čeprav nimajo najboljših čopičev, Deborah Milano, Catrice Cosmetics in pa Essence lakci (tisti majhni). 
Pred kratkim sem preko spleta naročila 2 laka iz kolekcije COLOR CHANGE by BYS. To so laki, ki glede na temperaturo spreminjajo barvo:
-BYS Royal Blue

-BYS Bright Pink


Sem, tako kot veliko deklet, navdušena nad laki za nohte, čeprav včasih ni bilo tako, in mi je bilo vseeno kakšni izgledajo. Danes menim, da nohti vsakega človeka povedo veliko o njem. No, da pa ne bom dolgovezila, pa še vam objavljam nekaj fotografij mojih nohtov (fotografije so stare več mesecev).











Kaj pa ti? Daš veliko na svoje nohte, imaš neurejene ali pa imaš srečo, in tvoji nohti izgledajo super brez truda? Vesela bom vsakega komentarja.

Love ya, Marcela












Komentarji