Beauty 101

Hej!

Kako ste kaj?
Vem, že doolgo se nisem oglasila.. Žal nisem imela ne časa in ne navdiha za pisanje. Tako, predavanja so se že začela, urnik je dokaj naporen, vendar pa bom zmogla. Še posebej, ker se je moja sestra odločila, da bo hodila z menoj na predavanja in vaje in ne bo le izkoristila statusa. Tako sva izkusile prednosti študentske prehrane in spoznale nove sošolce.

Torej, dovolj update-a, začnimo z osnovami "leppote". Kako poskrbite, da se vaša koža ne stara prehitro, da je lepa, zdrava in sijoča? Naj vam predstavim moj "lepotni postopek" :

1. VELIKO spanja -običajno spim vsaj 8 ali 9 ur, če mi kakšna višja sila tega ne prepreči. Namreč, spanje je zelo pomembno za izgled naše kože, da ne izgledamo utrujeni in da nimamo podočnjakov.

2. JUTRANJA nega obraza - zjutraj (po tem, ko si umijem zobe), najprej umijem obraz s toplo vodo in kasneje z mrzlo, da se prebudim in pospešim prekrvavitev. Nato ob dnevih, ko ne uporabljam make up-a na obraz nanesem le dnevni vlažilno kremo za obraz in je to to.

3. MAKE UP - Kadar uporabljam make up (pogosteje kot ne), najprej nanesem BB kremo za obraz ( Garnier ). Zatem s krožnimi gibi nanesem mineralni puder v prahu, ki sem ga kupila na spletni strani http://www.licila.si znamke Everyday minerals (moj odtenek je fairly light). Nato na predel oči nanesem concealer, ki prekrije možne podočnjake in je obenem primer za ličila. Po trenutnem razpoloženju nanesem senčila ( trenutno najljubša mi je paletka znamke Essence - Pocket beauty, glamour to go eyeshadov 01- eye love to travel, ki sem jo predstavila v prejšnjem blogu). VEDNO še nanesem liquid eyeliner ali barvico ( najljubši eyeliner je Essence - I <3 style liquid eyeliner in   barvica znamke  Bourjois Paris - 72 Noir Expert). Zatem še nanesem najljubšo maskaro - Max Factor - False Lash Effect. Sledita še le blusher in bronzer. Seveda, da ne pozabim na ustnice, za katere vedno poskrbim z balzamom na ustnice, nato pa nanesem še barvico za ustnice in šminko, ker pa imam raje nežno roza ustnice in ne živo pink (še posebej ne v šoli), pa nanesem še malce concealerja in tako naredim svoj odtenek, ki mi ugaja.

4. MASKE za obraz - da, prav tako vsake toliko časa svojo kožo obogatim z maskami za obraz, ki jih kupim v drogeriji ali pa jo naredim doma iz sestavin, kot je med. maske poskrbijo za našo kožo z vitamini, jo navlažijo in naredijo sijočo.

5. NEGA TELESA - svojemu telesu (vem, čeprav bi mogla) ne posvečam veliko nege. Običajno se stuširam s šamponom, ki noro diši in je to to.. Včasih telo navlažim z losjonom za telo - Garnier body Intensive 7 days. Nato pa uporabim še deodorant - Rexona, ki te zares zaščiti pred potenjem.

6. NEGA LAS - ko pridemo do mojih las, VEDNO uporabim veliko izdelkov. Postopek nege las:
     - šampon ( Schauma Nutrition brusnica ali trenutno Johnsons baby shampoo, ki naredi lase izredno mehke in sijoče)
     - balzam za lase ( prav tako Schauma brusnica), ki poskrbi za konice, sijaj in mehkobo las
Nato lase brišem z brisačo, nakar si jih posušim s sušilcem za lase, vendar še prej nanesem:
          - Schwarzkopf 3 vremenski Taft heat protection spray, torej sprej za zaščito las pred visokimi temperaturami ( do 220 stopinj)
          - Schwarzkopf Gliss hair repair za suhe in poškodovane lase, ki omogoča lažje razčesavanje las in zaščito pred lomljenjem las
Potem lase posušim in oblikujem s sušilcem za lase, saj si potem ne rabim ravnati las. Las si ne ravnam že celih 5 mesecev ( velik dosežek, saj sem si prej ravnala lase vsak dan). Lase pa si umivam vsake 3 dni. Ko so moji lasje suhi, nanje nanesem še smooth liquid crystal - neke vrste olje za lase, ki. Jih nahrani in naredi še mehkejše, obenem pa tudi oblikuje ( so one - lux crystal liquid, ki sem ga  naročila v frizerskem salonu in ima omamni vonj po lubenici)

7. ROKE in NOHTI
Kot sem napisala v enem od prejšnjih blogov, za svoje nohte redno skrbim in jih lakira, v vse mogoče barve. Prav talo jih vsak drugi dan ali po ptrebi tudi spilim. Imam navado, da si roke zelo velikokrat umivam, saj se mi zdijo čiste roke ZELO pomembne. Ko roke umijem vedno nanesem kremo za roke, da niso suhe in se ne starajo prehitro ( uporabljam Essence kremo za roke 2 in 1 hand&nail balm, ki ščiti in neguje roke in nohte z izvlečki jogurta in kalcija. Roke navlaži, okrepi nohte in neguje obnohtno kožico. Plus tega pa super diši).

8. NOGE - izgled naših nog in stopal se mi zdi zelo pomemben, ker na nek način kaže naš odnos do telesa, še posebej poleti. Nohte imam vedno urejene in nalakirane, enkrat tedensko pa stopala uredim in spilim s pilico za stopala, zatem pa jih navlažim s kremo za stopala. Britje, epilacija, vosek? No, jaz ostajam pri britju: gel+ britvica, nato pa vlažilni losjon za telo je zame popolna kombinacija.

Torej, zdaj veste, kaj je zame beauty 101 oz osnova za nego telesa. Kaj pa vi naredite zase oziroma za svoje telo? Vesela bom vsakega komentarja :) ..

Love ya, Marcela



Komentarji