Fashion Week Ljubljana 2012

Hej!

Vem, že kar nekaj časa je minilo, odkar je bil fashion week v LJ.. Žal, mi prej ni uspelo napisati bloga in vam predstaviti modne kreacije modnih oblikovalcev. Prvi vtis? SVETOVNO. Moram priznati, da mi je bilo zelo všeč, in izmed vseh oblikovalcev mi le en ni bil všeč, saj je bil zares odštekan in mislim, da takšen nihče ne bi zapustil hiše.

Torej, kdo vse je bil na v torek modni oblikovalec, ki se je predstavil na Fashion Weeku:
*MAJA ŠTAMOL
*MIRO MIŠLJEN
*SIMONA LAMPE
*MOJCA CELIN
*ALICE BOSSMAN
*EBER KRZNARSTVO
*MAJA FERME

Vsi so bili super, malce drugačni in to je tisto, kar naredi oblikovalca posebnega, kajne? Najbolj všeč mi je bila Maja Ferme, saj ima odličen občutek o tem, kaj ljudje nosijo in zato me ne čudi, da se veliko znanih Slovenk in Slovencev oblači v njene kreacije. Najmanj všeč pa mi je bil Miro Mišljen, saj so se manekeni in manekenke pojavile na pisti v spodnjem perilu, ki ni izražalo ničesar, na glavah so imeli pustne svetleče lasulje in nekateri so imeli na glavi celo nekakšne peteline. Grozno.. Moram povedati, da sem razočarana, vendar pa je bila tema njegovih kreacij LUNAPARK ali PRIZORI ZA ZAVESAMI.. Kdo bi ga obtoževal..

Nasplošen vtis o Fashion Weeku je bil super, nas goste so čakale posebne darilne vrečke, v katerih je bil zapisan program (vrstni red oblikovalcev, ter na kratko opisana tema vsakega oblikovalca, kaj izraža), baby voda Dana, prstan FW, Schauma sprej za nego las in testerji nove kreme in seruma kozmetike Afrodita.

Začetek modne revije je bil ob 18.30. Ob šesti uri so gostje bili deležni penine Jeruzalem, vendar te nisem doživela, ker smo zaradi čakanja na karte bile prepozne. Že ko sem mislila, da bova s sestro stali zaradi zamujanja, sva bili grozno navdušeni, ko sva izvedeli, da naju čakata sedeža v prvi vrsti (zakaj navdušenje? Sašo Papp in Polona Požgan, novinar 24ur ter voditeljica pop in-a so sedeli v drugih vrstah, hihihi). Fotkala sem nonstop in skoraj vsako manekenko/manekena. Na koncu sva se fotknili s sestro še na modni pisti in pred odhodom še z Majo Ferme. Tako se je počasi najina modna revija zaključila in sva se počasi odpravili iz LJ. Vtis je bil odličen, upam da se ga naslednje leto spet udeležim :)

Nekaj (meni najljubših) fotografij:






                                                                           Jaz in Maja Ferme



Love ya, Marcela

Komentarji

  1. ooo zakon. z veseljem bi bila tam. spremljam ga vsako leto a bolj preko revij in videov. :) bi z veseljem bila tam in si ogledala v živo.

    xoxo, Nina

    OdgovoriIzbriši
  2. Verjamem, je bilo prav zanimivo. Imele smo srečo sedeti v prvi vrsti, prav smešno je bilo ko so znani slovenski obrazi sedeli nekje zadaj heh :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar