Win/ Fail?

6. Marketinška dirka - aktivacija sponzorstva


Hellou!

Odločila sem se, da z vami delim eno bitter - sweet izkušnjo, ki sem jo doživljala zadnjih nekaj mesecev.. 


V sklopu VSŠ Ptuj sem se z ekipo sošolcev odločila, da se udeležimo 6. Marketinške dirke, ki poteka na EPF-u. Bila je zanimiva izkušnja, saj smo morali predstaviti svoje predloge za aktivacijo sponzorstva med Pivovarno Laško in RK Celje Pivovarna Laško.

Naše ideje so izgledale nekako takole:
× Grofovske igre
× Letni FAN Party
× Reklamni spot

Grofovske igre so zajemale druženje pred in po tekmi, namenjeni otrokom, družinam in vsem, ki si želijo družbe. Letni FAN Party je namenjen navijačem, ki so kupili letno karto. S tem si omogočijo zabavo z igralci RK Celje po končani sezoni. Reklamni spot pa je oglas, v katerem je tema srednji vek, dogajanje s pivom, ovito v humor in prepletanje sedanjega s starimi časi.

FINALE - uvrstili smo se v finale in bili eni izmed treh izbranih ekip, ki so se lahko predstavile na 7. Marketinškem Semaforju. Ko smo prejeli to novico smo bili seveda presrečni, skoraj smo že okušali zmago..

2 good 2 be true:
Dogajanje - EPF
Komisija treh članov - 2 profesorja z EPF in 1 zaposleni Pivovarne Laško
Preostali dve ekipi - obe člani Marketinškega kluba in prav tako študentje EPF-a..

Njuni ideji?
1. skupina: Navijaška pijača Florijanček, da bodo navijači navijali z več energije
2. skupina: druženje z glasbenim nastopom pred tekmo

Razglasitev je potekala v Klubu PlusMinus. Tam je bilo rečeno, da se razglasijo rezultati ob 23. uri, kasneje ob 00.00 uri in nenazadnje izvemo rezultate ob enih zjutraj. Medtem sta član komisije in profesor popivala z ostalima skupinama.
Naj še razložim, kakšne bo bile nagrade:
1. 2000€
2. letna karta za rokometne tekme
3. dres z lastnim imenom

Razvrstitev:
1. Skupina z idejo druženja pred tekmo (kar je le ena tretjina naših idej)
2. Skupina, ki je dala namesto ideje za aktivacijo sponzorstva idejo za aktivacijo navijačev
3. Mi    ...    :P

Naj dodam, da prvouvrščeni ni niti spremenil izraza na obrazu, ko je slišal, da prejme prvo nagrado. Prav tako ni nihče prinesel čeka, ki spada v sam proces podeljevanja denarne nagrade. Kot drugo pa lahko povem, da so člani naše skupine prejeli nekateri drese in nekateri letne karte za tekmo. Takrat smo bili res prepričani, da vse ni tako kot je treba. Seveda vse organizira EPF, od treh članov v komisiji sta dva z EPF-a in prav tako drugi dve finalni skupini. Normalno, da ne bodo uničili ugleda s tem, da jih na marketinški dirki premagajo študentje z višje šole..

Bili smo zelo razočarani.. Vendar pa smo se veliko družili, se spoznali, nabrali izkušnje ne le na področju zbiranja idej in sestavljanja študije, temveč tudi na področju snemanja videov in še veliko več. Čeprav nismo zmagali, se imamo za zmagovalce, in včasih pač vse ni tako, kot smo si zamislili.

Za konec pa še dodajam nekaj fotografij, ki so nastale med samim procesom:



 Snemanje na Ptujskem gradu :)

Finalna predstavitev :) 

 
 Čakanje na razglasitev rezultatov :)

 Doseženo tretje mesto :)

 Vse slabo je za nekaj dobro in vse dobro je za nekaj slabo. Na koncu so spomini tisto, kar nekaj štejejo in tisto, kar nam ostane za vedno :)

In še hitra povezava na mojo NOVO Facebook stran, ki jo brž kliknite in všečkajte :)

Hitro všečkaj mojo Facebook stran - KeepingUpWithMarcela :)

Love ya, Marcela xoxo













Komentarji