FF v soboto?

Heeej!


Kako ste kaj? Upam, da super. Najprej bi se rada opravičila, ker nisem včeraj objavila obljubljenega Fashion Friday-a.. Torej, to so outfiti ali neki modni trendi, ki so mi všeč in jih ne oblečem za vsak dan, ampak ob kakšnih priložnostih..

Torej tukaj sem uporabila jeans oblekco, ker se mi zdi, da je jeans naredil veliki comeback kar se tiče srajic, oblekic in jaknic. Kupila sem jo v Tally Weijlu za 20€.

Zraven sem dodala rjave salonarje, ki so super šmexy, kupljeni v Purplu v Qcentru na Ptuju. So bili super poceni (15€). Nekaj modelčkov še je na voljo, tako da če so vam všeč, kar pohitite, ker so še zmeraj po posebni ceni 15€. Za "pop of colour" sem dodala modro torbico zlatimi "neti", ki sem jo prav tako kupila v Purplu. Cena: 29,90€).

PURPLE

Tukaj je povezava do njihove Fb strani: Purple Facebook page
Na njihova strani poteka tudi nagradna igra, tako da hitro klik :)
P.s. --> vse izdelke pošiljajo tudi po pošti

No kako so izgledali makeup in lasje pa lahko vidite na fotkah :) (ki so malce kalne - se opr.)




To je to. Upam, da vam je všeč :) Upam, da vam je všeč tudi moja Fb stran, na kateri še vedno poteka rojstnodnevni giveaway :)

Pravkar sem prišla s cirkusa, tako da sledi tudi blogec o tem; še prej pa o mojem obisku ZOO-ja v Zagrebu :) ..

Lepo se imejte, uživajte v vikendu. Čaw čaw

Love ya, Marcela xoxo
 


Komentarji