Bday!! Giveaway nagrajenke!!! :***

Heej!!


Kako ste kaj? Jaz sem super. Trenutno hitim s pisanjem bloga, ker sem obljubila, da ob 10ih objavim nagrajence mojega rojstnodnevnega giveawaya. 

No, najprej pa začnimo z razlogom giveawaya - mojim rojstnim dnem. Ja, velika 2-0 je že tukaj. Leta hitijo in en-dva-tri sem stara 20 let. Nič več najstnica --> no, saj to ne pomeni, da se bom naenkrat spremenila in ne bom več tako zmešana kot sem bila do sedaj, hehe ;) 
Ob 18.05 sem postala 20 let stara punca/ženska/whatever. Nič praznovanja ali karkoli podobnega. Dan sem preživela s sestro, mamo, fantom in botrco. Bilo je prav luštno

 My cake!! :D


Sestra je poskrbela, da je vse bilo HelloKitty pink --> ou yeah :D .. Trudila se je prikriti vse, kar je bilo povezano z mojim rojstnim dnem, vendar ji nekako ni uspelo, ker sem jaz nek "Columbo" in ker jo je preveč lahko prebrati.. No, objavila pa bom spodnje slikice, da vidite darila, ki sem jih prejela :) 


Kratke hlače, ki so mi takoooo zelooo všeč --> Love them :* 


THE best BHcosmetics 120 color pallete - J'Adore <3 

 Šmexy športno krilce Nike in seveda colour-matching tenis lopar <3 Gremo športat :***


In še ostalo :**** Yummy!! 

Dan se je, kot se za bday spodobi, končal s torto - čokoladno seveda --> YUM!! Jutri pa spet naprej zdravo življenje, ki ga furam zadnji teden (uspešno) :) .. Wiii 

TAKO! ZDAJ PA ČAS ZA VELIKO RAZKRITJE !! :) 

!!!!Nagrajenci rojstnodnevnega giveaway-a!!!!


Torej rekla sem, da bodo trije nagrajenci, VENDAR! sem se odločila, da podarim še eno majhno nagrado. Tako, da bodo štiri nagrade :) 

Pa začnimo!!! 


1. NAGRADA: DENARNICA, seveda v pink barvi, ker je to moja barva!! :) 
ČESTITKE!!!



2. NAGRADA: SUPER LUŠTNA VERIŽICA - ZVEZDICA S KRISTALČKI
ČESTITKE!!!



3. NAGRADA: LUŠTNI KVADRATNI UHANČKI
ČESTITKE!!!





IN ŠE DODATNA (ČETRTA) NAGRADA: LJUBKI BISERČKI
ČESTITKE!!!



To so moje štiri nagrajenke. Žreb je bil popolnoma naključen. Iskreno čestitam vsem. 
Prosim, da mi sporočite svoje naslove na mail: marcela.anzel@gmail.com
Upam, da so vam nagrade všeč! Ker pa se vas je udeležilo ooogroooomnoo, pa bo v prihodnosti še sigurno kakšen giveaway!! :**


 Love ya, Marcela xoxo







Komentarji

Objavite komentar