Damn! Can't keep up with myself :P

Heeei!


Kako ste kaj? Jaz sem super. No, zadnje čase več ne sledim sama sebi. Zelo sem zapustila svoj blog. I'm so sorry. Razmišljala sem, kako bi kratko in jedrnato obrazložila, kje vse sem bila in še bom v zadnjem času. Nato sem prišla na idejo, da vam predstavim Insta-mesec in v fotkah z Instagrama (s katerim sem rahlo obsedena) predstavim, kaj sem zadnje čase počela..

Follow me on Instagram: MarcelaAnzel

Prvič v srcu hrvaške prestolnice


 Ustvarjala make-up look s paletko


 Spoznala prečudovito in super pridno sestrično 


 Spet make-up.. 


 Toplice..


 Osvežujoč radler na pijačkah.. 


 Kopanje psa v njegovem bazenčku...


 Selfies..


 Kopanje v home-spa :D


 Yummy - sezonsko sadje!!!


 Chinese food!


 Gledanje sončnega vzhoda - sunrise avenue :P


 Sunset s Ptujske rance...


 Športanje na svežem zraku.. (okej, takoj po tej fotki hhh)


 Zaključni ognjemet na Lentu...


 Drinkopoly with friends :D


 Jewelery time :D


 Poležavanje na sončku :)


 Barvanje las - nič bat, samo spodnji del lasišča za malo osvežitve ;)


 Makeup time.. :)


 Fotkanjeeeeee :P ...


 New edition - hrček, oziroma dva, ki jih imava skupaj s sestro.. Name: Diva Habibi ... hihi ;*


 Fotkanje s sestro <3


 OOTD - abraham :)


Akril nohti - ročna poslikava by: Mojca Polajžer. BTW - numero uno v Sloveniji na tem področju!! :D Punca obvlada - LOVE IT! :D


Kaj pravite? Kakšna ideja za prosti čas med počitnicami? Čez en teden se odpravljama v Portorož za čez vikend, upam da bo vreme super. Sem pa bom definitivno prilimala kakšno fotko. 

Kaj pa počnem trenutno?
Trenutno je na počitnicah mlajša sestra. Cele dneve nekaj ustvarjamo. Hodimo na sladoled, kopanje v bazenu in sončenje, gledanje youtube posnetkov in nazadnje še smo naredile music-video recimo, na pesem Starships od my fave Nicki Minaj. 

Video si lahko ogledate tukaj:

I
I
I

Uživajte v vročinskem valu! 

Love ya, Marcela xoxo

Komentarji

  1. Kako posrečen video, super ste :)
    Uživaj v poletju^^

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz sem Evelinamalina, pa še malin letos sploh jedla nisem.. Super manikura, Mojca res obvlada (:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, boš mogla čimprej :) .. Ni jih čez domače :D .. Hvala :)

      Izbriši
  3. Hehe, lušten video! :) in ful lepi makeupi!
    www.canyouimagine.eu

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar