Morje, ranca, Nicki Minaj, WIMSB

Heej! 


Tisti, ki me danes berete, naj vas opozorim - da se boste kar fajn nabrali vseh stvari, ki jih nisem objavljala pretekli mesec.. Packa! ;)
V njem bom zajela ogromno stvari, kajti toliko se jih je zgodilo. Od outfitov, morja, WIMSB (What's In My Shopping Bag - kar vsi poznate ;) ) itd.. 

Naj še naznanim nekaj - ker sem posnela že zadevo s tutorialom za makeup, ki se ni obnesel zaradi premajhne zmogljivosti mojega PC-ja (sem v iskanju novega) in ker je kamera, s katero sem snemala v totalno zmešanem formatu, sem se odločila, da bom to naredila preko fotk - torej: korak za korakom bom fotografirala in tudi opisala potek :) Pa tudi, ker se bliža šola bom naredila nekaj Back To School frizur in morda tudi kakšen natural makeup in jih seveda objavila - pred septembrom, I promise :) 

Let's get started! :) 

 MORJE
 Prejšnjič sem vam obljubila par fotk z morja. Kako je bilo? SUPER! Bila sem nastanjena v Portorožu v Villi Bellevue. Res je bila prečudovita, notranji prostori so bili urejeni v nulo.
Opis: Ko prideš v notranje prostore zagledaš zofe in velik LCD televizor, avtomate s pijačo in vrata, ki vodijo na teraso in pa hodnik, ki vodi v sobe. Na terasi skozi stopnišče prideš na čudovito dvorišče, kjer je zelo lepo urejena zelenica. Tam so ležalniki in senčniki, na katerih bi človek lahko poležaval cele dneve (jaz jih nisem niti preizkusila, ker sem komaj čakala na skok v vodo, saj sem šla le za vikend :( ). Skozi posebna vrata pa prideš do notranjega bazena s sladko vodo, ki prav tako ni bil preizkušen z moje strani - bad girl! :P 
No, v sobi je velika postelja z veliiko omaro in veliikim TV-jem, minibar in dve omari. Nato pa še kopalnice in balkon, ki je imel razgled na cel Portorož. Bilo je zelo lepo (razen ob dveh, treh ponoči, ko sem slišala kako nekdo poje karaoke v baru ob plaži, ozvočenje pa tako glasno, da nisem mogla spati).

Pa še fotke: 
 Pogled iz sobe :)


 Night out :)


 Yummy večerja :) (solata z gamberi - repki kozic)


;) 

Do plaže so bile dobre 3 minutke. Poti se reče Strma pot. In ja, res je strma. Pot nazaj mi je vzela vsaj 10 minut, če ne še več v vročini ki je bila :) 

Moram povedati, overall je bil ta vikend res super. Ampak (vedno je ampak) voda je bila res svinjsko umazana. Ne morem verjetni, da si lahko neko kao wau mesto ob morju privošči kaj takega. Ojoj.. Portoroška voda res ni bila višek čistoče. Je pa zato obisk v Izoli popravil vtis, saj je bila tam voda res super. Čeprav je bilo kar gužve, kar je logično sredi sezone. Če gledam, da sem bila tam samo 3 dni (2 noči) sem res prehodila plažo in se nakopala in nagledala in še bi lahko naštevala. Res je bilo super in komaj čakam, da se vrnem! :D 

RANCA

 Danes zjutraj sem sestro vrgla s postelje. Nabasali sva psa v avto (wau, kakšen problem, teh 5,5kg ;) ) in šli. Avto sva pustili pri mestu in se odpravili na sprehod. Dan je bil res lep, sončka ni manjkalo :) .. Razen, da je po meni skakal nek pes, ki ga je imel lastnik (beri: idiot) spuščenega --> ko je zagledal našega Tai-a se je pognal proti nama, zato sem ga dvignila in posledično je tista mala baraba začela skakati po meni). Kriv ni nihče drug kot bedasti lastnik. Če moj pes ne bi bil pekinezer ampak bi bil nek velikan, je ta pes ne bi dobro odnesel.. Grrr.

No, če se to ne bi zgodilo, bi bil dan res prekrasen :) .. Na ranci sva šli na pijačo, kjer sva sedeli na splavu z mizicami in sedeži, ki so sred vode. Super! Kasneje pa sva še preverili ponudbo vejkanja na Ptujskem morju :) .. Priporočam vam, da se kakšen dan odpravite tja - seveda popoldan, ker takrat imajo razne aktivnosti, kot so:
- vejkanje
- vleka s tubo
- kolesarjenje po vodi ...

(spletna stran TUKAJ :)  )


*zgoraj levo: jaz in Tai (v ozadju Ptujski grad :) )
*zgoraj desno: Ma sistah <3
*spodaj levo: le me with le no makeup - not a single fuck was given that day :D 
*spodaj desno: rayban party

WHAT'S IN MY SHOPPING BAG?

Torej, spet sem malce zapravljala. Tisti, ki ste že brali to rubriko, ste opazili, da sem vedno on budget. Nikoli brezglavo ne zapravljam. Ker študiram ekonomijo vedno gledam, da nakupujem z glavo. Če ne bi, bi bila že "zapufana" do amena :D .. 

 Style snapshot: *majica Tally Weijl --> Katy Perry - pet collection (4,95€)
                         *Neon Pink - New Yorker -->wnb All Star-ke (4,95€)


 *zgoraj levo: pulover New Yorker - temno siv, dooolg (4,95€)
*zgoraj desno: Gucci Rush parfum
*spodaj levo: New Yorker - camouflage undies ;) (1,95€ vsake)
*spodaj desno: New Yorker - pink and rose tanki zebra belt (2,95€)

In kot vsi verjetno že veste, je Nicki Minaj my fave. Zato sem morala kupiti zadevo, takoj ko sem jo zagledala na polici: LOVE IT!!! 

******** NICKI MINAJ - PINK FRIDAY PARFUM ********
Yummy and fruity and smelling good :D 


Če smo že pri Nicki Minaj, naj omenim, da še je ena mojih favoritk CiCi (Ciara), s katero sta ravno posneli en zakon komad. Tako da, če vam je dolgčas in ne veste kateri komad bi si naštimali, evo vam moj predlog: 

 


 Aaa, pozabila sem še dodati, da sem koooončno dobila študentsko delo. Iskala sem ga že od aprila. Ker pa se nisem hotela podati v kelnarijo, sem nekaj časa delila letake, sedaj pa sem ena izmed blagajničark v Intersparu na Ptuju. Tako da ste dobrodošli ;) 

Lepo se imejte!! Love ya, Marcela

Komentarji

Objavite komentar