#1 --> WIMSB

Hej! 


Kako ste kaj? Jaz moram priznati, da sem kar uživala - med nakupovanjem random stvari ;) Zato sem se odločila, da objavim prvo What'sInMyShoppingBag v letu 2014 :) .. 

Torej, bila sem v Muellerju. Najprej nisem imela neke želje česarkoli kupiti, potem pa, saj veste.. 
Shopaholic ;) ...  Sem pa tudi kupovala preko spleta :) 

Kaj sem kupila? Bom kar vrstila fotke, v opisu pa ostalo :) Enjoy :) 

Essence gel za trepalnice in obrvi (sem že prej preizkusila, tako da priporočam, je super, da vse ostane na svojem mestu :) )
Cena: 2,29€

Got2B Mousse za volumen (diši omamno, bomo videli če je tudi kvaliteten ;) )
Cena: 5,45€

Got2B protecting spray (za sušenje in likanje las - prej sem imela baleinega, zdaj pa bi rada preizkusila še tega)
Cena: 5,99€



Essence Bronzer (veliko krat ponovno kupila, je mat, je super in ga priporočam!)
Cena: 3,99€

Čajne svečke (ne gre brez njih)
Cena: 1€

OPI lak za nohte - Call me Gwen-ever (čudovita koralna barva - love it! )
Cena: 7,79€

Garnier 2v1 - serum + dnevna krema (zelo lepo diši - vem dodani parfumi in kemikalije)
Cena: 9,99€





Nekaj za "pimp my phone" - Art Stickers (prilepila sem jih na cover od telefona - fake ne original, za vsak slučaj, so pa gor plastične rožice, ki jih obožujem :) ) 
Cena: 2€

BH Cosmetics - Take me to Brazil. Tako dolgo sem jo gledala, zdaj pa jo končno imam in lahko začnem ustvarjati odštekane makeup-e in jih objavim na blogu :) Wohoo
Cena: 13,xy€ - bila je znižana (redna cena: cca. 26€) --> iii, happy me :) 

Kupila sem še tri zadeve iz kolekcije Essence Kalinka (ruska babuška) --> več o tem pa v enem izmed naslednjih postov :) 

Kaj pravite? Imate kaj od tega, bi imele, itd? Komentirajte spodaj, bom zelo vesela :) 
Lep teden še naprej! 

###PROŠNJA###
PROSILA BI VAS, ČE BI BILI TAKO DOBRI IN GLASOVALI ZAME ZA DM NOV OBRAZ 
--->  LINK TUKAJ <--
(edina stvar, ki je, je ta, da ne morem dati točne povezave na fotko, ker je ni. Vse kar je treba narediti, je to da v galeriji poiščeš mojo fotko, ki jo je preprosto najti, saj je edini kolaž med fotkami (make up look iz bloga --> holiday makeup - 3 šminke en eye makeup), kliknete like in hvala lepa :) 

Follow me on Instagram: MarcelaAnzel

Love ya, Marcela xoxo

Komentarji

Objavite komentar