Best of 2013 - tag

Hej! 


Tako, pa sem se še jaz odločila, da odgovorim na vprašanja, ki so v tag-u: Best of 2013 :) .. 


1. Best nail polish
Definitivno Deborah Milano 100% Matte - odtenek 04. Minty barva, izgleda svetovno, prvič pa sem ga uporabila, ko sem si naredila wnb Stiletto nohte ;) 


2. Best lip produkt
O tem sploh ni dvoma - Lime Crime Airborne Unicorn. Moja pridobitev ob koncu leta, ki definitivno prekaša vse šminke, ki sem jih kupila v 2013. Love it! 


3. Best eye product
Ne, ni to nobena paleta, senčilo, eyeliner ali karkoli podobnega. Ampak maskara, ki jo obožujem in sem ji zvesta že več let - MaxFactor False Lash Effect. Res naredi top trepalnice :) 



4. Best face product
Gre k znamki NYX - in sicer blush. Zeelo pigmentiran, kar pomeni da tudi zeloo dolgo ostane in se ne porabi tako hitro. Odtenek : 05 Pinky 


5. Best app
Instagram! Sem verjetno med Insta - obsedenkami :) Res rada fotkam zanimive, pomembne ali pa čist brezvezne stvari :) Sem prava instaloverka. Pa ti? ;)


6. Best memory
Hmm. Ta bo pa težka.. Dejansko bolj kot razmišljam o tem, kateri je najboljši, pa se vseeno ne morem odločiti. Mogoče letošnji dopust na morju? Izraz na sestrinem obrazu, ki ga je imela, ko je odprla del darila - skromno a njej zelo dragoceno? Božič, ki sem ga preživela z družino? Moj nasmeh, ko vidim, da berete moj blog? Kaj pa vem, tukaj res ne morem izbrati le ene stvari.. Žal.. ;) 

7. Best experience 
To pa gre obisku radia Ptuj. Čeprav je bila samo enourno oddaja, mi je to ogromno pomenilo in zelo sem bila vesela, da sem bila lahko na tisti drugi strani, ki jo le malokdo spozna in doživi :) Woohoo :)


8. Best leason learned 
Je ta, da rek dobro se z dobrim vrača sploh ne drži. Mislim, da si samo določeni ljudje zaslužijo našo prijaznost in zaupanje. Vsi ostali, ki ga niso vredni to samo izkoriščajo, nato pa si ti tista slaba oseba, ki želi vsem le najslabše. Zato glejte, komu zaupajte in tiste, ki veste, da so iskreni obdržite zelo blizu sebe ;) 

9. Best movie seen
Hm.. Tudi ta je bila težka, glede na to, da kar se filmov tiče, jih kar ogromno pogledam ;) . Zmaga pa verjetno kar Fast&Furious 6. Bombastični film, ki te res potegne vase in kar gledaš in gledaš, kasneje pa komaj čakaš na novi del (žal brez Paula Walkerja). Ampak vseeno je film, ki ima že toliko delov in je še vedno dober! :) 

10. Best book read
I'm ashamed. V 2013 mislim, da nisem prebrala niti ene knjige. Haha.. Smešno in žalostno, ampak tako pač je.. Precej sem letos delala, poleti sem imela premalo časa (zaradi poležavanja na blazini v bazenu), kasneje pa je tu faks in bereš izpiske, heh.. Bom v 2014 nadoknadila - verjetno ne, ampak vseeno ;) 

To je vse, taggam vse vas, da odgovorite na teh 10 vprašanj. Kaj pravite na moje odgovore? 

Lepo se imejte, dioo! :) 

Love ya, Marcela xoxo



Komentarji

  1. great post!
    http://antapal.blogspot.gr

    OdgovoriIzbriši
  2. Wii, pa gremo:
    1. Best nail polish: vsi rdečkoti. Ne morem izbrati enega.
    2. Best lip produkt: kolebam med MAC- Marylin Monroe in pa Avon- Intimate.
    3. Best eye product: črni tuš Catrice.
    4. Best face product: mineralni puder EDM, odt. Linen.
    5. Best app: 9gag. Hb da je v tej obliki.
    6. Best memory: moj rd najverjetneje. Pa nekaj od poletja.
    7. Best experience: ista kot tvoja, hehe :D
    8. Best leason learned : ceni tiste okrog sebe. Life is too short.
    9. Best movie seen: kako naj izberem? Jao... Thor 2, Hunger Games...pojma nimam. Nightmare before Christmas,Corpse bride? Jao.
    10. Best book read: Morska katedrala.
    In ja, moje rd darilo je bilo najbolj zakon, rees <3<3<3 :D





    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fino! Lepo, lepo :) Darilo pa je blo top ja.. Saj vem, I'm the best :P heeh ooxoxxo

      Izbriši

Objavite komentar