Take me to Brazil!

BRAZIL!!!


Heei!

Po nekaj mesecih sem se odločila, da se spet spravim nazaj k bloganju. Če ne drugo, me bo dolgčas ubil, to pa je super za sprostitev. Kaj novega? Kratko in jedrnato: rešila sem se slabih stvari v življenju in dala prosto pot dobrim, dopolnila sem 21 let (!??!!) in izgubila nekaj kilogramov. To pa je vse ;)


Kot je že več kot razvidno, je v pričakovanju svetovnega prvenstva v nogometu že vse v temi Brazilije. OPI je seveda prav tako eden takih, ki ima kolekcijo lakov Brazil. Barve so čudovite, imena so odštekana in jaz jih obožujem. Zaenkrat imam doma tri odtenke, ampak še imam kakšnega na listi želja ;) Vsi OPI lakci pa so že lep čas na voljo v drogerijah :) 


*Kiss Me I'm Brazilian*
čudovit roza odtenek, žive barve, ni tisti baby pink, ampak vseeno čudovit! Struktura je super, zunanji izgled je klasični OPI, nanos je popoln in finish prav tako :) 


NLA68_KissMeImBrazilian



*I Just Can't Cope-acabana*
 Udarna živo rumena barva, super za pomlad, še bolj popolna za poletje. Čisto sem obsedena s to barvo, s pravimi oblačili pa pride do svetovnih kontrastov :) 


NLA65_IJustCantCopeacabana






Nisem se pa mogla upreti še enemu odtenku - TAUPE-LESS BEACH

Nevpadljiva rjava barva, samo ime taupe-less beach pove, da je taupe barva, ki jo je malo težko opredeliti ;) V glavnem, super je in I'm loving it! ;)

NLA61_TaupelessBeach



To je vse, verjetno pa se ne bom mogla upreti še kakšnemu koralnemu odtenku, ki je popoln za poletne dni. 

To je vse, se še tipkamo! 

Love ya, Marcela 






Komentarji