Moj zajtrk

Hejla! 

V današnji objavi vam bom predstavila svoj zajtrk. 

Ker nimam vnaprej dorečenega jedilnika, jem kar se mi zazdi, če pa mi zmanjka idej, pa pobrskam po spletu (youtube, instagram). Cheat dneva nimam, ker trenutno ne pojem skorajda nič mesa, razen rib in se mi ne zdi vredno, saj sladkarij - čokolade ipd. ne maram preveč. Zato, če se nečemu ne morem upreti, pač to popijem ali pojem (večinoma je to Coca-Cola), pa še to v zelo majhni količini, saj en želim ogroziti svojega fitnes cilja. 

Zajtrki so lahko zelo raznoliki in pestri, zato se tudi jaz rada poigram. Večinoma jem tuno, jajca, ovsene kosmiče in jogurte, danes pa je moj zajtrk izgledal takole:


Skuhala sem si Slimtox detox čaj, ki ga pridno pijem že teden dni. Popekla sem dva polnozrnata toasta. Zatem sem nanju namazala pol avokada, svežo čebulo in paradižni. Vse skupaj poprala in droben ščepec roza himalajske soli. Njami!
Poleg tega sem si pripravila 15g orehov in pa dve Omega 3 kapsuli (Običajno pojem 2-5 kapsul dnevno in zmeraj po jedi). 

Za na pot in da zdržim na predavanjih pa sem si pripravila še proteine, pijem Whey Protein Vanilla, ki so njami, kupiš pa jih lahko v najbližji nutrition trgovini. 

Upam, da vam je objava bila všeč! 
Lep dan, Marcela.

Komentarji

Objavite komentar