WATERMANS ŠAMPONI

Obožujem preizkušanje novih izdelkov v kozmetiki. Še posebej tiste, ki dvigujejo veliko prahu, so popularni in podobno. Zato, ker vedno rada preizkusim na lastni koži, ali je nek izdelek res vreden pohval ali pa je samo rezultat dobrega oglaševanja. 
Če živite pod kakšno skalo, je velika verjetnost, da še niste slišale za revolucionarne Watermans izdelke, ki bodo pospešili rast vaših las in jih naredili popolne.




Kaj torej pravijo pri Watermansu?

"Watermans ni samo znamka, je revolucija. Naši edinstveni proizvodi so znanstveno formulirani z uporabo tehnologije GROW MORE. Watermans proizvodi za rast las vsebujejo najbolj kakovostno mešanico starodavnih surovin in esencialnih olj, ki so splošno znani, da pomagajo pri rasti las. Stimulira ponovno rast las, zagotovi bolj goste lase, popravi poškodovano lasišče, lasnim mešičkom zagotavlja kisik in hranila, ki so potrebna za razvoj las, naravni zaviralec dihidrotestosterona (DHT), glavnega povzročitelja plešavosti pri moških in ženskah. Kvaliteta in učinek brez sulfatov in parabenov."





Sestavine v formuli Grow More®:
BIOTIN preprečuje izpadanje las, poveča elastičnost in spodbuja zdravo rast las. KOFEIN - spodbuja prekrvavljenost lasnih mešičkov za novo in hitrejšo rast las. Kofein začne delovati na lasišču po 2 minutah. ARGANOVO OLJE - odpravi težave z lasiščem kot so srbečica, prhljaj, ekcem... Pomaga pri obnovi dolgočasnih las, jih nahrani in jim povrne sijaj. ROŽMARIN (izvleček) - spodbuja rast las, deluje proti-bakterijsko, lasišče očisti strupov, izboljša prekrvavitev lasišča, preprečuje plešavost in blagodejno vpliva na razdraženo, luskasto ter suho lasišče s prhljajem. ALANTOIN - blagodejno vpliva na celjenje ran na lasišču, pospešuje obnovo celic in pomaga pri odstranjevanju odmrlih kožnih celic in s tem vpliva na hitrejšo obnovo lasišča. PROTEINI VOLČJEGA BOBA (hidrolizirani) – istočasno delujejo glavne dejavnike, ki vplivajo na rast las: ožilje in celični metabolizem lasnih mešičkov (omogoča dobavo kisika in hranilnih snovi, potrebnih za razvoj las). Vitamini in antioksidanti, kot so H, B7, B3, B6, C in E, krepijo lase in imajo dobro prepoznan pozitiven učinek na zaščito lasišča.

Spletna stran Watermans: --> klik tukaj <--







Kaj pa moja izkušnja?

 Prvič sem zanje slišala na instagramu neke angleške influencerke, vendar me niso prepričali. Ko je vse skupaj zajelo Slovenijo, sem se odločila, da raziščem, ali so ti šamponi in balzami res tako super in jih stestirala. 
Stanje mojih las je načeloma kar bedasto. Ne glede na toplotno obdelavo, prehrano, striženje konic, olj in ostalih dodatkov so moje konice zmeraj suhe. Lasje so mehki in prijetni na dotik, vendar se konice konstantno izsušijo. Trenutno se barvam dvakrat letno (balayage) - ker imam perfektne gene in imam nekaj sivih las, strižem pa se vsaka 2 meseca. 

Ob uporabi Watermans izdelkov sem skrbno upoštevala navodila, za časovnik sem imela radio v tuš kabini (tuš party!). Če preberete navodila v slovenščini in angleščini, boste zaznale nekaj razlik, ki mene osebno zmotijo, saj sem vedno pozorna na take detajle (v ang. priporočajo majhno količino, v slo. pa velikodušno, ipd.). 
 Sama vedno nanesem manjšo količino šampona, ker se lepo peni. Po nanosu šampona sledi nekaj minut prostega časa, potem pa izpiranje in nanos balzama ter spet čakanje. Vmes si urejam stopala, zdepiliram noge ali pa šamponiram telo. 

Nekje sem prebrala, da se je ena punca pritoževala nad Watermans šamponi, ker bi ji naj zavozljali lase. Sama v te pravljice ne verjamem, saj menim, če si normalno umivaš lase (stoje, če imaš glavo obrnjeno navzdol je tudi več šans za vozlanje las, ne glede na šampon, kajne?) se kaj takega skoraj ne bi moglo zgoditi. 
Je pa res, da so lasje po spiranju šampona malce trši, grobi. Vendar se to spremeni takoj po nanosu balzama. Ta je naravnost božanski. Lase odišavi, jih naredi mehke in sijoče in tudi čas do naslednjega umivanja las se mi je podaljšal vsaj za en dan (ponavadi lase umivam vsak 3. dan).



Kot vidite, neke drastične razlike ni. Lase sem prej in potem izmerila. Povprečna rast las na mesec je nekje 1,3cm. Meni so v dveh mesecih zrasli za 4 centimetre, tako da očitno deluje. Seveda sama sploh nisem pričakovala spremembe v rasti las, kaj šele čudežne rasti, kot si marsikdo predstavlja. Tako, da sem bila pozitivno presenečena. S šamponi sem zadovoljna in jih tudi uporabljam - ne več izključno teh, ampak v kombinaciji z drugimi šamponi. Vendar sem za čas testiranja (2 meseca) uporabljala izključno njihove šampone, da ne bo pomote.






Prednosti: dišeči lasje, mehki na dotik, sijaj las, lasje se ne zmastijo tako hitro
Slabosti: cena in neskladnost navodil

Ko sem jih testirala, sem kupila njihov trojček paket, ki trenutno stane 53,90€. Za nižje cene na njihovi strani pa lahko uporabite kode za popust njihovih influencerk (Iris Mulej, Sanja Grohar, Tina Apostolova). So med dražjimi, vendar se vedno splača nekaj preizkusiti in potem vsaka zase vidi, ali ji neka stvar odgovarja, ali ne. 

Ga je že katera preizkusila? Ste bile zadovoljne? 

Odgovorite lahko spodaj, na instagram (marcelaanzel) ali na facebook profil Naturally Marcela. 

Love ya, Marcela













Komentarji

  1. wonderful review dear, thanks for sharing, xo

    OdgovoriIzbriši
  2. Nice review, your hair looks good
    www.stylebasket.in
    Instagram:-stylebasket24

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar