Misija: Skenslaj tattoo 1. DEL

Hejla.

Veliko nas je takšnih, ki obžalujemo svoje tatuje. Odločila sem se, da vas popeljem skozi lastno izkušnjo od pridobitve tatuje, njegovega "popravila" in vse do njegove odstranitve. Ta še poteka, zato je tukaj prvi del. 

Začnimo z željo. Vse se vedno začne z željo. Z mojim dragim sva si želela tattoo, ki bi nama bil skupen, pa vendar bi predstavljal naju kot celoto in naju kot posameznike. Ker obožujeva kartanje (od rusa, do remija pa vse do pokra, ki nama je najljubši), je bila logična poteza, da bo najin motiv srčni kralj in kraljica. Torej zelo preprosta stvar. Malo manj preprosto je bil iskanje mojstra, ki bi bil pripravljen tetovirati na prste. Še vedno ne razumem tega "straha" in odpora tetovatorjev do ustvarjanja mojstrovin na prste. Če je kdo, ki mi to lahko razloži, se priporočam. Sama imam na dveh prstih že tatu (na prstancu napis Love in sredincu Family). Ta tatuja se nahajata da desni roki in na desni strani prstov. Ker leve roke ne želim potetovirati, sem se odločila, da bo ta tatu na levi strani desnega sredinca. Ok, se opravičujem, če sem malce težje razumljiva. V glavnem, motiv sva imela, lokacijo tudi, manjkal je le še tetovator.  

 Ker nisem imela pretirane želje iti k gospodu, ki me je tetoviral prvič, sem iskala druge potencialne umetnike, a se seveda vsi upirajo prstom. Na koncu sem se vdala in sva se oba naročila k prvotnem tetovatorju. Ko si ves "nahajpan" in ti tattoo očisti in lepo zapakira v folijo, sploh ne opaziš podrobnosti. Doma pa seveda - šok. Fantov tattoo - perfekten. Res zelo lep. Ko človek tako razmišlja, kaj pa lahko zašuštraš pri tatuju, kjer je motiv črka Q in srček. Očitno vse. Gospodu (naj bo gospod, čeprav je v moji glavi vse prej kot to, niti ga ne bom imensko izpostavljala) je to uspelo. Zaj*bati tak simpl tatu in obenem se še hvaliti, kaki mojster je. Polom. Najraje bi se razjokala. A je kar je in pač sama sem si to nakopala. 

Kar sem želela in prinesla s seboj: 


Kaj sem dobila: 




Kot lahko opazite, je črtica na Q obratna in srček je deformiran do konca.

Ko mi kdo reče: to ni tako hudo, bi najraje skočila v zrak, ker vseeno je to doživljenjsko in res sem si ga želela, potem pa tako razočaranje. Takoj sem raziskala, kje bi ga lahko odstranila. Vendar mi pol ambulant sploh ni odpisalo na povpraševanje po laserski odstranitvi. Tako sem čez nekaj dni vse skupaj prebolela in si mislila, da nimam kaj in bom pač imela tak tattoo, v upanju da bo zbledel. Ampak ni. Že prejšnji tatuji, ki jih imam skoraj pet let, niso nič zbledeli in tudi ta ni. Je najbolj izrazit od vseh. 

Naslednja ideja je bila, da grem do drugega mojstra, ki bi morda lahko popravil situacijo. To je bil le še en poraz in metanje denarja skozi okno, saj ni naredil praktično nič, da bi izboljšal tatu. Pa še vse, kar je naredil, je zbledelo. 



Tako je minilo nekaj časa, dokler ni v eni skupini na Facebooku padla tema ravno na odstranitev tatuja. Ena je predlagala studio v Mariboru, kjer imajo prvi Phi laser v Sloveniji (Phi je znamka, ki opravlja različne tečaje - obrvi po Phi metodi, permanentni makeup, laser in še več inovacij). Trdijo, da je bolečina manjša kot v ambulantah in da ni brazgotin.

Izkušnja prvega tretmaja in ostale informacije:
Najprej sem prišla v prostor, kjer sva se z gospo lepo pogovorili o tatuju, morebitnih boleznih in zdravilih. Število potrebnih tretmajev se določi glede na velikost tatuja, barvo tatuja (črn ali barven), barvo kože (na svetlejši koži gre tatu dol prej kot na temnejši), sam tatu (predvidevanje glede globine črnila). Moj rezultat je nekje 9-11 tretmajev. Prav, sem si rekla, samo da gre to dol. Na prst mi je namazala kremo - anestetik, ki sem jo imela gor 10 minut. Bila sem zelo vznemirjena in vesela, da je končno napočil trenutek, ko se bom rešila te spake na prstu. 

Kaj pa bolečina?
Vedno so ženske trdile, naj si raje prekrijemo tatuje, kot odstranimo. Ampak pri mojih prstih to seveda ne pride v upoštev, ker sem želela ta motiv in ga bom tudi imela. Nekoč. Mislila sem si, da bolečina gotovo ni tako huda, kot strašijo. Kako sem se motila. Za prvič je bila moč laserja nižja. Ampak iskreno - bolečina od 1-10 je bila krepka 9. Postopek je trajal kakšno minuto, ampak verjemite mi, da takšne bolečine še nisem doživela. Laser pri postopku poka, in vsakič, ko te zadane, je res grozno. Morda samo meni, ampak jaz vam ne bom lagala in rekla, da ne boli. Se da zdržat, seveda, ampak če bi bil tatu večji, bi verjetno vstala in odšla domov. 
Prst je imel vonj po zažganem in takoj po postopku mi je gospa namazala tatu s Phi laser gelom, ki ga moraš potem nanašati zjutraj in zvečer, vsak dan. Jaz občutljivček še imam danes zelo grdo rano, ki pa bo po mojem kljub trditvam pustila brazgotino. 

Kaj sploh naredi laser?
Po laserskem postopku iz kože teče limfa, ki izloča pigment in tako tatu po več tretmajih izgine. Po tretmaju je kritičnih prvih 48 ur, ko ne smete v bazen, v stik z mili, šamponi ali karkoli drugem, kar ni Phi gel. Tudi savna, potenje in podobno ni zaželjeno, saj lahko pride do okužbe. Moj tattoo je trenutno obarvan rdeče, srce pa ima, kot lahko vidite na sliki, luknjo, ki še vedno ne razumem kaj predstavlja. Upam na najboljše. 

In cena?
Veliko blogerk je takšnih, da skrivajo cene in se radi naredijo neumnih. Jaz sem iskrena in bom z vami delila celotno izkušnjo.
Cena se določa glede na velikost tatuja. Ker je moj majhen, je cena na tretma 20,00€. Vnaprej sem zakupila 8 tretmajev, ki bi po redni ceni znašali 160,00€, ker pa sem plačala znesek skupaj, sem dobila 20% popust (plačala sem 128,00€). V primeru, da bo potrebnih več kot 8 tretmajev, doplačam, v primeru, da bo potrebnih manj kot 8 tretmajev, pa mi vrnejo razliko. 

Tattoo pred postopkom:



Čakanje, da krema začne učinkovati:



Tattoo takoj po postopku:



Tattoo danes:


Phi - Skin candy gel za nego: 



Zaenkrat je to vse, kar vam lahko glede kenslanja tatuja povem. Ob vsaki novi izkušnji vam bom poročala napredek in vse izkušnje, ki so povezane s postopkom. 
Če vas karkoli zanima, morda kakšna stvar, ki je nisem zajela, pa mi lahko pišete tukaj, pod komentar, na facebook --> KLIK ali pa na moj instagram profil --> TUKAJ .



Lep dan še naprej in lepo se imejte. Do prihodnjič,

Marcela xoxo







Komentarji

  1. Začnimo z željo. Vse se vedno začne z željo. Z mojim dragim sva si želela tattoo, ki bi nama bil skupen, pa vendar bi predstavljal naju kot celoto in naju kot posameznike. Ker obožujeva kartanje (od rusa, do remija pa vse do pokra, ki nama je najljubši), je bila logična poteza, da bo najin motiv srčni kralj in kraljica. bed cover , luxury bedspreads , bed cover , gul ahmed bridal bed sheets with prices , bedspread , bedding sets , jaipuri razai , couch covers , cushion , comforter blanket Torej zelo preprosta stvar. Malo manj preprosto je bil iskanje mojstra, ki bi bil pripravljen tetovirati na prste. Še vedno ne razumem tega "straha" in odpora tetovatorjev do ustvarjanja mojstrovin na prste. Če je kdo, ki mi to lahko razloži, se priporočam. Sama imam na dveh prstih že tatu (na prstancu napis Love in sredincu Family). Ta tatuja se nahajata da desni roki in na desni strani prstov. Ker leve roke ne želim potetovirati, sem se odločila, da bo ta tatu na levi strani desnega sredinca. Ok, se opravičujem, če sem malce težje razumljiva. V glavnem, motiv sva imela, lokacijo tudi, manjkal je le še tetovator.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar