Best of 2014

Pozdravljeni!

Hey guys!



Skoraj eno leto je od mojega zadnjega bloga.. Čas res hitro gre, tako je pač naneslo ;) In ker se v 2014 nisem skoraj nič razpisala sem se odločila, da spišem najboljše stvari v preteklem letu :)
It is almost a whole year without me posting a thing. The time runs so fast, but that's just the way it is :) And since I did not post almost anything in 2014 I decided, that I write down the best thing in past year :)







1. BEST NAIL POLISH -najboljši lak

Definitivno lak iz kolekcije Brazil by OPI, imenuje pa se Don't Bossa Nova Me Around. Popolni nude lak - best ever!! 
Definitely the nail polish from OPI's collection Brazil, named Don't Bossa Nova Me Around. It is a perfect nude - best ever!!




2. BEST LIP PRODUCT - najboljša šminka

Še zmeraj definitovno MAC - Nicki Minaj Viva Glam 2!! :)
It is still MAC - Nicki Minaj Viva Glam 2!! :)



3. BEST EYE PRODUCT - najboljši izdelek za oči

To bo pa kar moja maskara, ki je top - MaxFactor Natural lashes - priporočam! :)
It is my mascara, it is th top product ever - MaxFactor Natural lashes - I really recomend! :)


4. BEST FACE PRODUCT - najboljši izdelek za obraz

Garnier BB krema 5v1 - še vedno je edina primerna za mojo kožo, jo pa uporabljam vsak dan in zato ne potrebujem tekočega pudra :) 
Garnier BB 5in1 - it is still the most appropriate for my skin, I use it every single day and because of that I don't need to use a liquid foundation :)



5. BEST APP - najboljša aplikacija

***INSTAGRAM - katera druga aplikacija bi prefiltrirala moje fotke haha***
***INSTAGRAM- what other app would filter up my photos haha***

6. BEST MEMORY - najboljši spomin
Najboljši spomin v 2014.. Res je veliko stvari, ki sem jih v preteklem letu doživela. Bom pa omenila dve. Spoznala sem zeelo posebno osebo, ki jo obožujem in za to osebo sem zelo hvaležna. Druga stvar pa je, da sem dobila sestrično, ki je najbolj prisrčen in luštkan otrok na svetu in nas vse razveseli s svojim nasmeškom, naš mali smejko Lia :) 
<33333
Best memory of 2014.. It is a lot of stuff that happened to me in past year. But I will mention two. I met a very special person, that I adore and I am very grateful for that person. The second thing is, that I got a cousin, and she is the most cute and adorable baby in whole world and she makes us happy with her smile, our little smiley Lia :)
<33333




7. BEST EXPERIENCE - najboljša izkušnja

Spet morem omeniti dve stvari, ki sta bili odlični izkušnji. Prva stvar je bila polet z letalom do Egipta, nikoli še nisem letela z letalom, tako da je bilo super! Druga svar je bila moj prvi tatu. Po prepričevanju moje mame mi je končno pustila, da ga dobim. Sem zelo zadovoljna, da ga imam. Naredila sem si dve besedi - Family in Love. Družina in ljubezen - najbolj pomembni stvari v mojem življenju. Tatu me bo spomnil in mi dal potrpljenje, da morem ceniti svojo ljubezen in družino :) 
Again, I have to mention two thing that were such a great experiences. First thing is being on a plane to Egypt, and I never flew with a plane before. Amazing! The second thing is getting a tattoo. After asking my mom and convincing her to let me do that, I finally got it and  am very happy. I got two words on my finger - Family and Love. It is the most important thing in the world and it will help me and give me the patience and remind me that I have to appreciate my family and my love for others. :)







8. BEST LESSON LEARNED - najboljša stvar, ki sem se je naučila

Najboljša stvar, ki sem se je naučila je ta, da ljudem ne smemo vedno znova dajati novih priložnosti, ko vemo da se ne bodo spremenili. Bolje je, da se naučimi pustiti ljudi, da gredo in narediti prostor za nove ljudi. Sama vem, da sem to naredila in sem veliko srečnejša in hvaležna, da imam ob sebi super ljudi :) 
The best lesson learned is that we can't give people new chances over and over again, if we know there is no way that they would change. We have to learn to let them go and make a room for new people. I know I did it and I am a lot happier and grateful, that I have great people beside me :)

9. BEST MOVIE SEEN - najboljši film
Hmm.. Težka bo. Najboljši film, ki sem ga videla v preteklem letu je Zlohotnica.
Well, it is a hard desicion. But let it be Maleficent :) 

10. BEST BOOK READ - najboljša knjiga
Evo, lani me je bilo sram, ker nisem prebrala ene same knjige. V 2014 pa zaradi študentskega dela v knjigarni je za menoj prebrana vrsta knjig in vesela sem, da je tako. Najboljša knjiga pa je resnična pripoved, knjiga pa se imenuje Denar od Hitlerja.
Here we go, in 2013 I was ashamed because I didn't read a single book. But in 2014, because of work I did in a book store I read a lot of them and I am proud. The best book is a real story and it is named Money from Hitler.


Lepo se imejte, se beremo!! :) 

Love ya, Marcela





Komentarji

  1. Great post!!!!
    XoXo

    www.acooltime.es

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you very much! :) xoxo p.s. im so sorry for such a late response..

      Izbriši

Objavite komentar